vrijdag 30 november 2007

NUEVA MANTECA MOTOWN MAMBO

Jan Laurens Hartong-piano, composities, leiding, Ben van den Dungen-sax, Wim Both-trompet, Rik Mol-trompet, Ilja Reijngoud-trombone, Jeroen Vierdag-bas, Lucas van Merwijk-drums, Nils Fischer-percussie

Met een meesterlijke kruising tussen Cubaanse salsa en spetterende bebop, gevat in geraffineerde en eigenzinnige arrangementen, is Nueva Manteca een internationale topattractie, geroemd door Latinexperts en geliefd door jazzcats. Hun nieuwe programma Motown Mambo is geïnspireerd door de muziek van het legendarische soullabel. na afloop 23.30u gratis DJ JAÏRZINHO

Celebrating jazz since 1974