donderdag 6 oktober 2011

CORRIE EN DE GROTE BROKKEN: VIER!

MET O.A. BOB FOSKO, BEATRICE VAN DER POEL & CORRIE VAN BINSBERGEN

Bob Fosko zang, Beatrice van der Poel zang, Wouter Planteijdt gitaar/zang, Angelo Verploegen trompet, Jasper Blom sax. Rutger van Otterloo sax, David Rothschild trombone, Dionys Breukers toetsen/sampling, Hans Hasebos marimba/vibrafoon, Hein Offermans bas, Arend Niks drums, Corrie van Binsbergen gitaar/composities

Gitariste/componiste Corrie van Binsbergen brengt al 25 jaar kopstukken uit jazz, pop en orkestmuziek samen in haar Brokken. De band staat voor cross-over in de ware zin des woords: filmische muziek, popsongs, dialogen, improvisaties en hilarische intermezzi wisselen elkaar af in hoog tempo. Naast Beatrice van der Poel, Bob Fosko en Wouter Planteijdt treedt van Binsbergen zelf op de voorgrond met wervelende gitaarsolo’s in de geest van Frank Zappa. ‘Bandleider van Binsbergen laat ieders ware talent naar boven komen’ (Volkskrant).

Het is een tijd stil geweest rond de band, maar na drie programma’s is het nu tijd voor ‘de vierde’ van Corrie en de Grote Brokken.
Ze gaan op tour met ‘VIER!’ een feestelijk jubileumprogramma met greatest hits & spectaculair nieuw materiaal
en presenteren hun gelijknamige best-of album!

www.corrieendegrotebrokken.nl

De pers over Corrie en de Grote Brokken, o.a. de Volkskrant van 1 oktober 2011:
www.corrievanbinsbergen.com/news/66/

Celebrating jazz since 1974